Då var det dags för lite uppdatering igen!

Jaha ja! En liten uppdatering är väl på tiden igen.....
Vet inte riktigt om jag har varken orken eller inspirationen att skriva så mycket idag heller:-S.
Så jag låter nog även detta inlägg tala mest i bilder tror jag:).

Hoppas ni har en skön sommar därute! Kramar från oss♥



♥Min fina vän Sandra har blivit mamma igen och Eira & Troy har fått en lillasyster♥
Lilla Disa är bedårande söt! Ja ni ser ju själva:). Så häromdagen tog vi oss dit
för att gratta till ännu en ny liten familjemedlem!



Greta & Eira både pussades och var i luven om vartannat:-D
(Eiras & Disas) Storebror Troy såg nog på från himlen och skrattade åt småtjejerna emellanåt:)
Stora killen Troy, fyllde ju nämligen tre år häromdagen oxå♥. Så i himlen var det nog ett alldeles speciellt litet
kalas för en glad liten kille! Mina tankar går ofta till er Sandra, även om vi inte hinner ses så ofta, så finns ni ofta, ofta i mina tankar & böner♥. Det ska bli underbart att en dag få möta den där lilla rödhåriga spralliga killen
och se vem han är:). Va härligt det är att tro på ett återseende!



Naglarna har gjorts lite sommarfina oxå!



Skattjakt i Sala silvergruva i lördags var riktigt kul!
Men, jag undrar om Gabriel sett ett spöke i mörkret??
Fredde ser verkligen ut att behöva se ett han med i såna fall:-D



Ha, ha!! Åtminstone en seriös i familjen, nån som tar det här med kort
på allvar:-D



Glad att återigen vara påväg upp till ytan och ljuset:)



Ledsen att göra er besvikna, men vi hittade inget silver:-S



Vi (Gabriel) fick nöja sig med tre fina stenar ur skattkistan när lösenordet
klurades ut istället:)



När dagen sen var till ända var det dags att hämta minstingen,
som spenderat dagen hos mormor. (Om jag älskar min nya
klänning?? Oooo, jaaaaa, vilken dum fråga:-DD!!!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

SNYFT!!

Va fin du är underbara goa Frida! Så fint du skrivit, blir alldeles rörd! Tack för att du finns!!



Och när tårarna är torkade ler jag gott åt silvergruvefotona - härliga Ni!! =D

2011-07-25 @ 12:50:20
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0