Välkommen sommar!!


Jag bara älskar den här bilden på Greta & morfar♥

 
Hej å hå!

Ytterliggare några dagar har snabbt passerat:-D. Tyvärr hann aldrig kläderna fram i tid som jag beställde, så jag fick ner en snabbsväng på stan på torsdagen iaf. Men det ordnade sig ändå och jag blev riktigt nöjd över mina fina fynd jag gjorde. Barnen var så fina på avslutningen på kvällen, mina underbara hjärtan! Ni är finast och jag är så otroligt stolt över hur vackra ni är♥!
Skolavslutningen gick av stapeln i kyrkan (där den ska vara enl.mig!) och efteråt firade vi med pizza & tårta:-O!! Barnens favorit såklart, min med:-P.....men kanske inte magens:-S! Och apropå alla kalorier, så har det zumbats på tok för lite härhemma på sistone!! Hmmm, får bli bättring på det. Men som sagt, det är inte viljan det brister på, utan tiden! Jag bara älskar ju att dansa när jag väl hinner:-).

Fredagen och lördagen spenderades sen hemma hos min kära bror Mathias med familj♥. Vi har badat i deras 28 gradiga pool, grillat en massa gott och bara njutit i hettan! Me looooooove:-DD!!! (Bilder nedan.) Igår kväll satt vi i bikini ute tills klockan blev efter 22, helt otroligt vilken värme!! Mer sånt vill jag ha:-). Tack underbara ni för en fin helg tillsammans.

Imorgon kväll väntar en fotspakväll hemma hos en kollega. Jag ska ta mitt pick och pack dit för att visa underbara spaprodukter för hennes gäster. Det ska bli riktigt trevligt:-).
Sen har vi ev. funderingar på en tjejkväll hemma hos Marcilene(brorsans fru) vid poolen igen till helgen?! I bikini, lite gott att äta och något svalkande att dricka:-D.....finfint! Vi får se hur det blir?!

Näää, nu bjussar på lite bilder istället från dagarna som gått. Ha en skön kväll!
Kramar från oss!



Finaste Gabriel & Greta påväg till kyrkan & skolavslutningen!



Underbara ungar♥



Gabriel, hans fröken och en klasskompis utanför kyrkan:-)



Hela familjen samlad♥. Älskar er!!



Poolmys hos brorsan med familj! Här njuter jag & Marcilene i solen:-)



Ha, ha!! Snacka om kräft-face:-DD!!




Jag dammade av mina kunskaper häromdagen och ställde upp
som modell för en lokal butik här istan, vilket gav lite extra klirr i kassan:-D!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad rooligt!! =D

2011-06-15 @ 17:25:55
Postat av: Helena Adolphson

Vilka otroligt fina barn du har! Så sommarfina där de sitter uppklädda på trappan. Alltid lika högtidligt med skolavslutning.



Ha en skön sommar.

Kram

// Helena

2011-06-15 @ 23:00:15
URL: http://madebyhelena.blogg.se/
Postat av: Catarina

Åh vilka härliga bilder på de fina barnen!

Fina bilder på mamman också så klart :-)

Kram på er

2011-06-17 @ 10:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0