Liten uppdatering är väl på tiden!!

Hmmm, kanske dax för en liten uppdatering här igen:-D. Ja, dagarna dom bara springer iväg och blir ju fort till veckor:-O. Imorgon kväll är det iaf dax för Gabriels skolavslutning på kvällen i kyrkan. Oj, oj, oj!! Stora killen, och i höst är det sen dax för första klass. Hur gick det till egentligen?! De flesta säger att åren springer på som tusan när de börjar skolan, men det tycker jag ju redan dom gjort ändå.....hur fort ska det inte gå sen då?! Mmmm, det gäller att ta vara på tiden:).


Gabriels första fotbollsmatch.
Gissa om jag var stolt!!

 Apropå skolavslutningen så sitter jag lite i klistret just nu. Jag beställde nämligen såååå fina kläder till Gabriel  och Greta i förra veckan ifrån LaRedoute. De har fortfarande inte kommit och när jag ringde imorse så har paketet inte fått något kollinr. än heller!! Skitkatalog & skitfrankrike, känner jag just nu!!! Det har väl börjat bli varmt därnere så allt går väl i "maniana, maniana" takt (tror de stavas så;)). Men jag hoppas in det längsta! Får jag ingen sms avisering imorgon fm, då blir det akut ner på stan istället. Men jag blir asbesviken i såna fall, de här kläderna är ju så fina. Så ni får gärna hålla ett par tummar att kläderna hinner fram!

I em sticker jag iväg till lilla Hofors på möte igen och hoppas på att vi blir några fler som vill jobba med Forever och med mig:). Och produkterna är ju bara för härliga, om ni inte testat dom kan jag verkligen rekommendera er att göra det. Slänger med ett par bilder nedan på två mycket aktuella produkter för årstiden:-). Är det någon av er läsare som skulle vilja komma i kontakt med produkterna, jobba med Forever eller lägga en beställning, så går det bra att göra det här på bloggen i en kommentar, så ordnar jag det:).

 
Solspray 30 & gellyn är perfekta just nu:)




Nej, nu lite frulle i magen sen är det dax att vaccinera Trixie igen, som förresten i dagarna fyllt ett år också, grattis Trixie!!

Ha det gott, soliga kramar från oss!!

 
Får det lov att vara en liten puss?


Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamiiiin

Så underbart söööt hon är lilla Greta-kleta <3

2011-06-09 @ 21:25:29
Postat av: Cissi

Mañana...så stavas det. :-) Håller tummarna! Annars får de väl ha dem på släktträffen?! Kram!

2011-06-09 @ 21:48:07
URL: http://famwinge.blogspot.com
Postat av: Linda Jonsson

Gabriel borde spela fotboll för Brage istället.

Dalarnas stolthet.



Ha det gott!!

2011-06-10 @ 23:54:59
URL: http://www.ikbrage.se
Postat av: Cissi

Nu har jag också köpt Zumba fitness till TV:n! :-)

2011-06-12 @ 13:25:02
URL: http://famwinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0