Malmö nästa...!



Väskan är färdigpackad och nerverna utanpå:p.... Imorgon bitti sticker vi, Malmö here we come!
Jag har tid för konsultation kl 13.30 imorgon på kliniken och jag är riktigt förväntansfull:-). Och som jag sagt tidigare så hoppas jag det riktiga lugnet ska infinna sig efter den....
Jag hoppas även att jag kommer kunna blogga från plats så ni vet vad som händer och sker;-).

Men först behövs en natt med några timmars vila, vi har en lång bilfärd framför oss.
Håll ett  par tummar för mig är ni snälla, jag är rätt nervös ska jag erkänna!

Kramisar från oss♥


Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till:) kommer gå kanon:)

2011-03-02 @ 23:21:37
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Kommer gå så bra så! Hoppas vår lille håller sig inne i magen några dagar till nu bara <3

2011-03-03 @ 08:02:27
Postat av: Cissi Karlsson

Kram å Lycka till!!!!!

2011-03-03 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0