Under bearbetning...

Idag händer det inte mycket härhemma på berget inte! Lunchen är överstökad och Fredde är ute på en härlig promenad med både barn och hund i solen. Underbara sol! Själv är jag trött så jag tänkte vila en liten minut:-). Mitt på blanka dan?! Kan man göra så?! Inte i vanliga fall om man heter Frida, men idag unnar jag mig det....;-D.

Förresten så kan jag avslöja att tyget som skall sys upp till vagnen inte är långt ifrån klart nu! Det är ivägskickat och under bearbetning:-). Tjejen som syr upp tyget åt mig blev helförtjust i tyget och ville gärna veta varifrån det kommer! Hon vill nämligen sy i samma tyg till sin egen vagn(om de var ok för mig)vi bor ju långt ifrån varandra så hon menade på att jag blir ju ändå unik med det tyget härhemmikring ändå:-). Så visst kan jag dela med mig av tygtipset till henne tänkte jag!

Men som sagt så fort det är klart och sitter på vagnen härhemma så slänger jag upp ett par bilder på resultatet....
Nej, vila var det visst!!


Kommentarer
Postat av: Kusin-Vitamin

Härligt att allt har gått bra älskade kusin :)

Ser fram emot att träffas snart så att jag får seeeee!

Puss & kraaam i stora lass <3

2011-03-06 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0