Det här ska ni kolla upp...Tips!


Det här ska nog göra susen  för både kropp & knopp...

 

Tjohooo!! Äntligen dax för en lång och välbehövlig dusch idag nu då:-D. Men jag tänkte faktiskt vänta tills Greta ska vila en stund så man förhoppningsvis får ta den ifred;-). För just nu är det en massa, massa "mamma" tjatande härhemma! Det mammas och mammas och mammas...hela tiden.
Jo, visst beror de på att hon inte är riktigt fräsch:(. Hon har ingen feber el. så, men är dock väldigt förkyld. Och aptiten, den är som bortblåst!
Men just nu så sitter hon här bredvid och smaskar på ett päron iaf:-).
Såna här gånger får man väl vara glad över det lilla:-D. Stackars liten♥. Gabriel mår iaf bra och är i skolan som vanligt, och själv äter jag ju penicillin efter op. så jag borde väl (peppar, peppar) klara mig ifrån det mesta?!

Och btw så har jag snart ätit ur den första dosen med kapslarna Priorin, ni kommer ihåg dunderkuren för håret va:-D?! Men jag vet inte riktigt om jag kan ge dom något rättvist omdöme såhär tidigt. Man bör nog äta dom ca tre månader innan man ser ett ordentligt resultat som det står på burken. Jag kör väl på ett tag till så får vi se!

Sen har jag även (imorse) påbörjat min ej avslutade PH-kalk kur igen:-D. Det innehåller både det ena och det andra som är bra för att få kroppen i balans igen! När jag köpte pulvret så fick jag lämna urinprov för att se om min kropp var "försurad" som man säger. Och det var den. Ganska rejält också! Vilket då tyvärr resulterar i en rad olika besvär som man annars inte skulle ha. Och faktum är att de flesta idag är försurade i kroppen utan att veta om det tyvärr pga fel/dålig kost osv..... Men vill man kolla upp det så ska man ta kontakt med en sk "mineralterapeut". De tar urinprovet åt dig och rekommenderar sen din dagliga dos av kalket. 

Och när man sen får kroppen i balans igen så ger det även ett bättre resultat när man tex tränar. Kroppen får då lättare att transportera bort slaggprodukter och kan tillgodose muskler m.m med den syre som behövs!
Jag skulle nog kunna skriva hur mycket som helst om detta ämne, eftersom det kan få bukt på en massa, massa olika problem man kan tänkas ha med både kroppen & knoppen. Men då tröttnar ni nog på att läsa, misstänker jag;-). 

Däremot tycker jag ni ska googla lite på detta med ph-kalk & försurning i kroppen så kommer ni förstå vad jag menar, och hur mycket olika problem det kan ställa till med som man inte hade en aning om och som faktiskt enkelt går att lösa! Pulvret kostade inte många kronor för en hel burk och det kan det väl vara värt när det återigen är hälsan man investerar i:-).

För visst är det väl så att skönheten sitter på insidan? Då är det väl där vi ska börja, så vi sen kan få den att stråla utåt:-).

För er som vill komma i kontakt med min mineralterapeut så kan ni kontakta Gunilla Gunnarsson på tel:
0226-662 66 el. 070-693 05 74 för att få veta mera. Hon är jätteduktig på det där och kan hjälpa er! Hon är dock anträffbar tidigast nu på lördag igen, då hon är utomlands just nu.

Oj då, Greta har visst precis knoppat in nu också. Dags att ta den där efterlängtade duschen då:-D

Kram från mig så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0