Det är väl bara vi kvar...?



VI ÖNSKAR ER EN SKÖN HELG!


Såhär skönt somnade en liten Greta på egen hand i förmiddags härhemma:-). Själv stod jag i telefon med Lena(min brors fru) som förhoppningsvis efter 14 dagar över bf får komma in till förlossningen och bli igångsatt idag(det är på tiden)!! Wihooooo:-D. Vi väntar spänt på bebis♥! Jag blir faster igen och barnen får en till liten kusse♥. Det är alltså en spännande helg vi går till mötes:-D.

Själv känner jag mig INTE 100 fräsch. Jag är trött och slut och har tampats med ett fruktansvärt enerverande illamående på fm! Vet inte om jag ska till och bli sjuk el. om det är sviter av op?! Vi får vänta och se.
Skönt var det iaf att få ta bort stygnen idag, nu är det läkning som gäller.
 Och vad gäller Greta så är hon inte fräsch idag heller, och under em. har även lite feber anlänt:-(. Jo, de vore väl konstigt om vi skulle klara oss helt ifrån sjukdom, det är liksom bara vi kvar nu känns det som! Men jag hoppas naturligtvis att det bara är en kortvisit bacillerna är här på:-D.

Nej, ingen ev. sjukdom ska iaf få hota min heliga fredag och mitt fredagsmys! Vi får se vad som hamnar på menyn idag?

Kramar från oss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0