Nu är HAN här!!!

♥VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN ALGOT♥







Äntligen har jag blivit faster igen!! Lille Algot föddes igår vid 11-tiden och mådde/mår fantastiskt bra och föräldrarna likaså:-D). 4085 gr muskler och 53 cm kille var det som tittade ut♥. Och han är så fin, så jag är en mycket stolt faster!

Men tyvärr vaknade jag igår morse och var helt slut av både halsont och värk i kroppen så det resulterade i att jag blev helt sängliggandes hela dagen igår, (med undantag för melodifestivalen förstås:-p)
Och av den anledningen har jag ännu inte hunnit se lille Algot än.

Tur är väl att jag känner mig mycket piggare idag, förutom heshet/halsont. Men jag tänker verkligen försäkra mig ordentligt om att jag är 110% kry, innan jag kan åka till storstan för att se skatten. Men förhoppningsvis blir det av till helgen som kommer ialla fall! Jag vill ju så gärna se underverket♥.

Greta är också pigg igen och äter som hon ska, så det är toppen:-). Skönt att det bara var en kortvisit hos barnen.

Nej, nu ska tänderna gnuggas på Gabriel,
sen blir det hemmagjorda burgare för Herr & Fru Eriksson, mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0