Algot mys!

Äntligen fredag igen!!!

Synd bara att snön vräker ner här:-(. Det har ju varit sån härlig vecka med sol, så det hade kunnat få fortsätta tycker jag! Men men, man kan inte få allt;-). Som vanligt blir det ialla falll fredagsmys härhemma ikväll med lite god mat & dryck och kanske en & annan godisbit oxå:-). 

Imorgon sticker vi sen till Sthlm för att äntligen få träffa lille Algot♥. Ååå, va mysigt det ska bli!! Lillplutten.
Sen blir det nog att vi traskar iväg till nån skön restaurang på kvällen för att äta lite gott,
det lutar åt thailändskt tror jag:-).
Vi åker barnfria (i huvudsak) för Algots skull och lite för vår egen såklart, för att få lite egentid tillsammans♥.
Sen tycker jag även man inte ska släpa med små/skolbarn till en nyfödd i onödan och så tidigt! Dom hinner träffa honom sen, och det är ju inte så att Greta bryr sig iaf:-D. Gabriel förstår varför han inte kan följa med och det gör nog inte honom så mycket heller, han är lika nöjd över att få vara hemma och dela en pizza med mormor istället:-).

Nej, lite frulle i magen skulle nu vara på sin plats:-)

Kram på er & ha en skön fredag!!



 High five!! Imorrn kommer min faster:-D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt han är! Och mysigt för er att få bebissnusa i helgen!! =)



Nuuu äntligen har ju bilen kommit så nästa vecka tycker jag att vi dejtar!! Har ni någon dag som passar bättre än någon annan?

KRAM

2011-03-18 @ 10:20:43
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0