Lyckad helg!

   

   

 Hej på er igen!

Vi har haft en toppenhelg i Sthlm hos bror David, Lena & Algot. Lille Algot är bedårande fin! En sån perfekt liten bebis dom skapat tillsammans:-). Han ser ut som en riktig liten "modellbebis" med sin fina färg och släta hy, precis som ett litet nypon:-). Jo, han blir nog en hjärtekrossare med åren, hi, hi!!

Förutom att mysa med bebis så blev det ett mycket lyckat restaurangbesök på en indisk restaurang runt hörnet(brorsans favorit när det kommer till indisk mat). Jag var till en början rätt skeptisk ska jag medge att käka indiskt (jag var ju mer inne på thai) men med lite övertalning så gick jag med på förslaget ändå.
Och gissa om jag blev glatt överraskad?! Jojo, mina vänner!! Det var länge sen jag åt såååå god mat!! Jag var helt lyrisk! Så det lyste nog igenom rätt rejält att jag var på tillfälligt besök i storstan igen, ha, ha, ha!! 
Jo, maten var verkligen toppen, vilka smaker och vilka dofter! Dit går jag givet nästa gång igen:-D. Så helgen har varit jättelyckad som ni kanske förstår. Jag tycker även att Fredde & jag måste bli lite bättre på det där med att komma bort barnfria nån gång lite då och då. Det behövs för att ladda batterierna och för att få lite egentid tillsammans. Så det får bli en bättring på det framöver=)

Tusen tack igen brorsan & Lena & lille Algot, det gör vi snart om!
Nej, nu dags att ta tag i dagens sysslor igen, ha en fin dag allihopa:-)


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nog kommer han blir en liten hjärtekrossare allt, lilla Algot! Så himla fin! :)

2011-03-22 @ 15:59:32
Postat av: Anonym

Oj, hjälp vilken liten sötis!

2011-03-22 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0