Tack!

Hörrni, vad roligt att få läsa alla era kommentarer och åsikter på förra inlägget! Och det glädjer mig att så många har gjort ett litet avtryck här på bloggen igen, gamla som nya "ansikten", och det vill jag att ni ska veta:-).
Tusen tack hörrni! Jag hoppas ni vill fortsätta läsa bloggen och att ni hittar något intressant här framöver också:-).

Idag har jag inget speciellt alls att dela med mig av, det är bara vanlig vardag. Men lite träning har jag bla hunnit med, 30 min crosstrainer + 20 min zumba, och det är bara sååå kul!! Första träningspasset efter op. gick av stapeln redan i måndags (med samma upplägg) så jag tänker försöka hinna med att röra på mig varannan dag framöver också. Armarna får dock vila ett tag till, tills muskeln är helt läkt, vilket tar ca 6 månader. En evighet känns det som, men så är det. Jag får bara anpassa träningen så det funkar ändå, för röra på mig det vill jag ju:-). Jag är fortfarande helt lyrisk över hur bra det här passar/funkar för mig med möjligheten att träna detta härhemma:-D. Och hur mycket pengar spara jag inte in?! Ett årskort på ett av gymmen i stan går på ca 5000 kr! Det kan jag göra något annat kul för nu:-). Och det är verkligen för mig, två riktigt välinvesterade träningsformer som används flitigt och kommer nog fortsätta så.....hoppas jag;-D. Jag är bara så glad just nu att jag finner tid till att träna igen och att det funkar så bra!

Nej, nu blir det en sväng till macken. Älskling & jag ska se en film ikväll....(vardags)mys♥.
Hoppas ni alla har haft en riktigt fin dag, kramar från oss♥.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Goa du, tack för att du finns! Jag har många saker jag skulle behöva lite tips och råd om inför bröllop!! =)



Nu är jag ju fortfarande inte i stånd att vistas bland folk, men så fort jag känner mig lite bättre hör jag av mig så att vi kan ses!!



Och förresten, va härligt med lite vardagsmys. Det är ni verkligen värda!

2011-03-23 @ 17:58:56
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Millan

Hej! Vet inte om du minns mig men jag är Leif Jonssons fd styvdotter. Alltså Sonjas dotter. Du hade praktik hos oss för en herrans massa år sen. Sprang på din blogg av nån konstig anledning så nu fortsätter jag läsa :) Hoppas allt är bra med dig nu för tiden :)

Kram Camilla

2011-03-23 @ 18:39:58
URL: http://nattstad.se/camilla82a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0