Veckans fynd...


Bild lånad från ellos.se


Gabriel har tjatat och tjatat en tid om att få en jacka med päls:-D. (Och eftersom han behöver en förutom skoljackan så har jag haft ögonen öppna).....Så igår fann jag denna skönhet ifrån märket Esprit. Och gissa vad? Halva priset mina vänner! Så för 400 kr klickades denna snygging ovan hem. Storleken är 128/134, kan hända den blir aningens stor nu, vi får se. Men han bör då kunna ha den i höst iaf. Fyndet gjordes på ellos.se! 

Sen har jag även letat och lyckats finna ett nytt och praktiskt vårset till honom (galonkläder känns som passè) dom andas ju inget och då blir dom bara svettiga och fryser istället (ialla fall när dom är i skolåldern och rör sig mycket mer än små barn!) Vind-och vattentätt, tejpade sömmar, reflexdetaljer, 10 000 mm vattenpelare och meshfodrat, löd texten om kläderna. Låter väl som bra grejer? Jag hittade kläderna på Lindex hemsida, men tyvärr var storlekarna slut där så jag ringde butiken i stan istället och dom hade Gabriels storlek där.
Ibland har man flyt:-) Jackan kostar 399 kr och byxan 299 kr.
Tror det är riktigt bra och rejäla vårkläder! Och för att fynda lite till, när jag ändå håller på:-) så var det ju just nu 25% på jackor på Lindex! (Tom måndag tyckte jag hon sa.) Det var ju kanon! Så nu kan även Gabriel möta den blöta våren:-). Passa på att fynda på Lindex om ni behöver nån vårjacka till barnen vettja, 25 % är en hel del!


Bilder lånade från lindex.se


Nej, nu vankas det frulle härhemma! Ha en fin dag i solen allihopa:-)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg jacka!!

Vi har haft ganska mycket Espritkläder åt E och i babystl har dom iaf inte varit stora i stl - rätt normala.=)



Va bra att du påminde om Lindexrabatten, jag har ju sett en jacka åt E där och bara gått och väntat på något erbjudande!! =)

2011-03-24 @ 12:23:11
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0