"GAASSS"




Häromdagen lyckades jag fånga dom här härliga ansiktsuttrycken på Greta, ätandes på en "gass":-D.
Och även om hon på mittersta bilden ser lidande ut (eller vad man ska säga?) så är glass bland de bästa hon vet! Gottefia:-D. Hon riktigt tjuter "GAAASSS" om hon får syn på dom i frysen, och tar storebror en, då är det verkligen kört! Bara att gilla läget och dela ut en till henne med så det blir tyst;-).

I em är det dags för Gabriels första fotbollsmatch. Det ska bli så roligt! Funderar på om morfar ska få ta hand om Greta under tiden, så jag kan koncentrera mig endast på Gabriel. Ni skulle se hur det är på träningarna:-O. Jag mutar med majskrokar, russin, försöker läsa sagor, rulla en boll osv....ocn när det blir riktigt stimmit då försöker jag muta henne med mobilen men det hjälper oftast inte så det slutar med att jag brukar få gå ut med henne i korridoren så hon får springa och klättra i trappor istället, ha, ha, ha!! Nää, det ENDA som är kul (i Gretas ögon!) är att springa på planen, mitt i smeten helst! Tokunge:-D. Så det är nog en bra idè att ordna med barnvakt idag, framförallt för Gabriels skull, så jag kan heja på ordentligt:-D.

Hoppas ni får en fin dag idag! Här vräker snön ner tyvärr!
Men, men....våren kommer väl på riktigt nån gång:-)

Kramisar från oss!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men söta Greta! :)

2011-03-29 @ 10:59:41
URL: http://inan.se
Postat av: Malin rabb

Hi,hi,va söööt hon är!! :) klart man gillar Gass! :) Lycka till på matchen Gabriel!!!! Kram kram

2011-03-29 @ 12:34:03
Postat av: Lena

Så söööt :) Du är bra på att fånga härliga "bildspel" på barnen <3

2011-03-30 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0