Konsultationen avklarad...


Utanför kliniken (i blåsväder)...


Konsultationen gick bra idag och jag känner mig lugn. Lite velande återstår dock, men jag sover på saken och tar ett sista snack med Jan (kirurgen) strax innan op imorgon bitti. Klockan 07.45 skall jag vara på plats och ca 08-08.15 blir jag sen sövd...

Jag har även blivit informerad om idag att smärtan den andra gången inte kan jämföras med den första, och det tackar jag hjärtligt för! Och trots att det är 11 år sedan sist jag opererade mig så glömmer jag inte hur jobbigt det var och hur ont det gjorde efteråt....men, men. Vill man vara fin så får man lida pin, är det inte så:p.

Vi har även hunnit med att äta en underbart god (sen)lunch/(tidig)middag på Friday`s också, härligt!
Det är sååå underbart mysigt med lite kvalitetstid tillsammans, lovely helt enkelt♥.

Nu väntar mys, film & bara slapptid på hotellrummet i några timmar. Sen blir det hopp i säng inför dagen D!!
För imorgon vid 10-tiden vaknar jag med nya boobs:-DD. Hoppas jag kommer gilla dom...hi, hi!!



Mysmiddag på Friday`s





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser fram emot att "höra" av dig igen! Stort lycka till imorgon! =)



KRAM

2011-03-03 @ 21:16:34
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Lena

Hoppas allt har gått bra och att boobsen är gudomliga :) Ingen bebis som har velat komma ut än :( Krya på dig nu <3 Puss å Kram

2011-03-04 @ 12:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0