Bröllopsklockor ska klinga!

Det gick tyvärr inte så bra att blogga igår pga tekniska skäl. Men nu så verkar de funka iaf:-).
Vi hade en kanonmysig dag med härligt efterlängtat besök i form av Sandra & söta Eira. Och när vi räknade efter så kom vi fram till att det var ungefär ett halvår sen vi sågs:-O! Så nu var det verkligen på tiden att ses igen.

Vi hann både fika, babbla en massa, leka med tjejerna och promenera med vagnarna i solen. Och trots att de blev kvar ända till em så hann vi inte riktigt babbla klart, ha, ha! Men det tar jag som ett gott tecken i goda vänners sällskap:-). Det största samtalsämnet var förstås bröllop & bröllopsplanering:-). Jo, minsann! Sandra ska nämligen gifta sig, och jag är sååå glad för deras skull! Bröllop är något fantastiskt underbart & vackert♥. Självklart har jag erbjudit mig att hjälpa till med det jag kan. Det är ju superroligt att planera just bröllop. Med allt ifrån mat, till blommor & färger m.m.

Det kommer helt klart också bli en av de största dagarna i deras liv! Jag minns vårat bröllop så väl, det var som en dröm! En underbar känsla, att äntligen få bli man & fru♥. Och i år firar vi faktiskt redan 3 år som gifta och 10 år som par♥! Det ska vi fira såklart på något vis:-).


♥08-08-08 var våran dag♥

 

Sandra & Niclas, jag önskar er ALL lycka & hoppas ER dag blir lika fantastisk som vår!

Förövrigt så händer det inte mycket härhemma alls idag (förutom alla dagliga sysslor förstås). För faktum är att jag känner mig krasslig igen:-(. Ont i halsen och frussen! Jag hoppade i säng tidigt igår kväll, och så imorse vaknade jag blöt av svett, usch! Men jag har ingen feber, inte som de känns nu iaf. Men jag känner mig trött, obekväm i kroppen helt enkelt! Hoppas det är snabbt övergående bara!

Hoppas ni mår bra iaf, kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh så fint du skrivit! Tack goa du för att du finns!



Kram

2011-03-31 @ 09:49:10
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0