Lång väntan & oro äntligen över...


Hej igen på er!!

Snacka om  att det är skönt att en mycket lååång oro och väntan (som var helt onödig oxå) äntligen är över!! Vi är tillbaka på hotellet sen ett par timmar och jag mår TOPPEN:-D. Jag är supernöjd med resultatet och smärtan är i princip obefintlig, lite öm i armhålorna bara. Så jag är otroligt glatt överraskad! STORT tack till er som visat ert fina stöd och era lyckönskningar på ett eller annat vis, de har varit till stor hjälp♥!

Stygnen i armhålorna ska tas bort om en vecka och vad gäller min träning så kan jag köra på som vanligt om ca en vecka men ta det lugnt med armrörelser i 3-4 veckor förstås. Så crossen passar bra om jag istället håller i det "fasta" styret. Zumban kan jag nog köra på med men utan armar där också.

Huvva, va skönt att det är över och att allt gått så bra och blev som jag tänkt mig! Jag är såååå glad och lättad:-).
Nej, nu ska jag slappa vidare på hotellrummet med älsklingen. Lite senare väntar film & thai take away:-D.

Kramar från oss♥



Kommentarer
Postat av: Lina

Men va kul o höra att du känner dig så pigg och glad efteråt! Och nöjd såklart! :) Det blev ju skitbra som vi sa att det skulle bli !



Då får man sitta och vänta på bild nu då ;)



Kram!

2011-03-04 @ 20:07:55
URL: http://linastrainingdays.blogg.se/
Postat av: Veronica

Härligt att allt gick bra är lite nyfiken på hur stort ärret i armhålan blir, är de så att de syns mycket? har själv tänkt att operera mig i framtiden. Ha en fin dag!

2011-03-05 @ 09:07:43
Postat av: Malin

Grattis Frida! vad spännande:) du måste uppdatera oss vilken storlek du valde. Vila upp dig nu. Kram Malin

2011-03-05 @ 11:25:26
Postat av: Martina

Skönt att höra att det gått så bra:) och lättande att höra att det inte gör lika ont andra gången:P

2011-03-05 @ 13:46:27
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0