Nice to be home:-)

Skönt att vara hemma igen ska ni veta, men visst är det lyxigt att ligga och bara slappa på hotell oxå förstås;-D (man gör det alldeles för sällan). Vi får försöka bli bättre på det, för det är ju trots allt intensivt emellanåt att vara småbarnsförälder och det är viktigt att även vårda varandra och förhållandet!

Jag mår lika bra idag med och jag har inte ens behövt ta någon värktablett alls under dagen och tänkte nog hoppa det helt och hållet. Det viktigaste är ju penicillinet och det tar jag lite senare ikväll. Det enda som är lite obehagligt är spänningarna i armhålorna, men det släpper väl mer och mer för var dag. Sen är det även dags att börja träna armarna om några dagar. Och det behövs nog, annars skulle man väl stelna till helt:-D.

För er som undrat så hade jag 300 cc i sen tidigare och har nu alltså gått upp till 440cc. Och jag kan säga att det var tur jag INTE valde en mindre storlek (400cc) som jag tänkte från början eftersom det knappast hade blivit någon skillnad! Nej, det här blev alldeles lagom. Jag fyller nu ut det som blivit slappt/löst efter två underbara ammande barn:-). Sen var jag ju toknervös över att bli för stor, det var nog det största bekymret jag hade innan op, man vill ju inte se konstig ut. Så det här blev nog perfekt för mig:-).


Nej, nu fortsätter tv-myset härhemma!
Kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vet du att du inte vill ha fler barn? Är i valet & kvalet, vill göra mina nu för dom vart superhängiga (utan amning..) men kanske är bäst att vänta tills alla barn är utkrystade?

2011-03-07 @ 09:37:38
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0