Op. frågor!

Jag har fått några frågor kring min operation så jag tänkte väl försöka svara så gott jag kan då;-D:


Fråga nr1:

Vet du att du inte vill ha fler barn? Är i valet & kvalet, vill göra mina nu för dom vart superhängiga (utan amning..) men kanske är bäst att vänta tills alla barn är utkrystade?

Svar:
Som det känns så har jag och min man bestämt oss för att vi inte ska ha fler barn. Vi är nöjda med dom två fina vi redan har och fullt upp med dom;-D. Och det har väl hela tiden varit min plan med denna operation, att vänta tills barnafödandet/ammandet är klart!
Så svaret på din fråga blir att jag hade väntat tills ni känner er "klara" med barn/amning! Det sliter på brösten att både vara gravid och att amma. Och trots att jag hade ilägg sen innan barnen så behövde dom ett lyft igen, sen är det ju definitivt inte gratis heller! Och det är väl den största orsaken till att det är bäst att vänta enligt mig:-). Lycka till!


Fråga nr2:

Grattis Frida! vad spännande:) du måste uppdatera oss vilken storlek du valde. Vila upp dig nu. Kram Malin

Svar:
Jag tror jag svarat på denna fråga tidigare? Jag hade 300 cc i sedan tidigare och valde att gå upp till 440 cc nu. Inte så jättestort alltså, men nog för att se en "skillnad" från innan och att brösten fylldes ut igen efter amningarna. Sen var ju jag väldigt rädd för att bli för stor vilket ledde till att jag var försiktig med att öka på för mycket! Man kan beskriva det enkelt att som jag ser ut nu utan bh gjorde jag innan fast MED bh. Så när jag sen får börja använda push-up bh igen så blir det bara en bonus;-).


Fråga nr3:

Härligt att allt gick bra är lite nyfiken på hur stort ärret i armhålan blir, är de så att de syns mycket? har själv tänkt att operera mig i framtiden. Ha en fin dag!

Svar:
Jag kan inte se ärren själv än eftersom jag är tejpad än i armhålorna, får ta bort stygnen och tejpen på fredag. Så jag kan försöka fota ärren sen. Och dom ärren jag hade sen tidigare op. var i princip obefintliga och ca 3-4 cm långa!! Och med tanke på att dom sitter just i armhålan så spelar det inte så stor roll enligt mig om dom syns el. inte. För hur ofta sträcker man armarna uppåt så armhålorna syns;-)?!
Lycka till om det blir op!!


Hoppas ni fått svar ni är nöjda med och har ni fler frågor får ni gärna skriva igen:-).
Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
Postat av: JustTits

vad skönt du är nöd med storleken nu :) men man känner nog alltid man kunde tagit lite till ;) 500 känns främmande men de behöver inte bli så stort, beror på hur kroppen ser ut. jag kommer lägga i 485cc o de är ju nästan 500 :S men jag tror inte de blir så jättestort, de kommer bli stort min inte groteskt. de kommer nog ändras mer o säkert bli lite större sen när de är helt läkta :)

2011-03-07 @ 19:47:30
URL: http://justtits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0