Mor lilla mor vem är väl som du...

God kväll på er!

Sitter just nu och har dataundervisningskväll i word härhemma för min kära lilla mamma,
och det behövs när man är född på 50-talet kan jag säga, hi, hi, hi!!!

Jo, jag måste bara återigen visa min tacksamhet här gentemot mina nära & kära som finns där och hjälper till med barnen när det behövs som mest!!! Vad skulle jag göra utan er och speciellt dig lilla mamma♥.

Du har igenom åren alltid ställt upp i både vått och torrt. Dagar som kvällar, helger och nätter! Och det betyder så oerhört mycket för mig att ha dig som en del i mitt liv och det är till enormt stor hjälp när det krisar.
När jag tex har haft jobb som har krävt sena kvällar (innan vi fick Greta) och Fredrik jobbat borta, då har du alltid funnits där och tagit Gabriel, hämtat vid dagis och nattat på kvällar. Med dig är det aldrig något problem!

Men jag kan nog aldrig rättvist med ord beskriva mamma, hur mycket all hjälp betyder och
har betytt genom åren!

Mor, lilla mor vem är väl som du? Ingen i hela världen!
Vad gjorde jag utan dig?!

Älskar dig så mamma, tack för att du finns♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0