Snö, kallt & gynbesök...


(Bild från google)

 
Tänkte gottgöra er för sista tidens usla bloggande, så jag börjar dagen med att bla just blogga och önska er god morgon:-D. Här är det kallt igen, som på de flesta håll tror jag? Snö har det lyckats komma med och jag fick faktiskt lov att slå på värmen härhemma igen! Snacka om kontraster, i fredags gick jag omkring härhemma i ett linne och ett par jeansshorts:-S. Så kollar man ut nu.....Brrrr!!! Nåja, det brukar ju bli sådana här bakslag varenda år, att man aldrig lär sig:-D

Idag är det dags för ett gynbesök igen, det ska tas cellprov. Jag har ju vid ett tillfälle haft cellförändringar på livmodertappen och fått gjort en kornisering för ca 2-3 år sedan i Falun. Så det är väl nödvändigt att hålla koll på detta, trots att det bär emot med såna här undersökningar:-S. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas på att jag slipper en karl:-O!! Va sjuttton gör dom där förresten? Och hur tänker man när man som karl vill bli gynekolog? Är det intressant, eller vadå?! Ja, jag fattar det inte....det är väl ett kvinnojobb! Iaf enligt mig:-D.


Så, wish me good luck! Jag hoppas ni får en fin dag.....
Kramar från oss!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Finns det ens män som jobbar som gynekologer här i stan?!

2011-05-03 @ 21:40:52
URL: http://inan.se
Postat av: Frida Utter Eriksson

Ingela: Vet inte, men jag har iaf haft oturen att få två stycken vid olika tillfällen:-S

Mindre roligt när en mansröst kallar på en i väntrummet!!

2011-05-03 @ 22:45:16
URL: http://fridauttereriksson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej Hej.

Kommentar på inlägget: Om du ber dem som skickar remissen att be om kvinnlig så får du det. Jag bad dem göra det och har bara haft kvinnliga. Jag har vägrat män. Det jobbar en man i Avesta. I Falun vet jag faktiskt inte. Men som sagt, be dem skriva i remissen att du önskar kvinnlig så får du det.



Jo, för övrigt så ville jag bara säga att ni får nog be någon annan. Skulle rekomendera Lina Millbom.Hone är duktigare än mig, och betydligt snabbare än mig. Jag hinner inte och jag vet int riktigt hur jag ska fixa länkarna. Jag ska själv göra en blogg å sälja saker i men ska be om hjälp med länkarna. De är lite kniviga.

Så ber om ursäkt att ni väntat så länge men ni kommer få en snyggare och bättre blogg av tex henne, så i slutändan blir ni mer nöjda ska ni se.



Lycka till och sköt om er.

Jag säger ifrån alla som vill ha personliga designer. Det tar för lång tid att ändra så alla blir nöjda. Jag kommer ha färdiga designer till salu men som är färdiga och man bara kan ändra till sina egna bilder men inte annat. Du hajjar nog.



Tack ändå för att ni frågade mig.

Kram! :)

2011-05-04 @ 08:48:32
Postat av: Lena

Perversa är vad dem är, dem har inget där att göra!!

Håller tummarna att du inte får en man =)

kram

2011-05-04 @ 14:05:32
Postat av: Ingela

Läskigt! Det har jag aldrig varit med om faktiskt. Jag skulle krävt en kvinnlig direkt. Det borde man liksom få välja känns det som om det finns både och.

2011-05-04 @ 19:35:03
URL: http://inan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0