Toppendag!

Jag hade en alldeles underbar födelsedag igår med familjen. Jag bjöd på en sommrig pastasallad med kyckling, fetaost och oliver bla! Dessserten gjorde jag dagen innan och stoppade i frysen. Den blev också lyckad.
Finfina presenter fick jag med, (de flesta på bild nedan) och så några slantar att köpa något själv för:-). En annan mycket trevlig present fick jag av min man, nämligen ett presenkort från liveit.se! Där man kan välja och vraka mellan en massa olika slags upplevelser. Jag funderar starkt på att boka pistolskytte:-). Jag har alltid velat prova att skjuta skarpt! Jag tycker det verkar så häftigt, få känna lite adrenalin pumpa runt:-D. Men som sagt, det finns en hel del att välja på så vi får se vad det blir i slutändan? Har ni aldrig kollat in sidan tycker jag ni ska göra det. Det är verkligen en perfekt grej att köpa till någon om man verkligen vill överraska med något annorlunda:-). Så kolla in liveit.se vettja!

Ikväll blir det bara mys hemma i soffan och melodifestivalen såklart. Men först ska Greta i säng och Fredde snickra färdigt för dagen! Jovisst, äntligen ska ett nytt staket infinna sig runt gården om några veckor förhoppningsvis. Puh! Då slipper jag jaga både hund och ungar nå mer som smiter åt alla håll och kanter:-D.

Kram på er & tusen tack alla ni som på ett eller annat sätt grattade mig på min dag igår♥!!




Jag lyckades förträffligt bra med min hemmagjorda jordgubb-och
passionsfrukts cheesecake på kladdkaksbotten. Mums!


Jag & tre generationer på rad:-D



Lilla Greta har åkt på ögoninflammation, så det var lite ledsamt emellanåt!



Av svärfar & svärmor fick jag finfina örtkryddor i kruka.



Lite volym till håret från Micke & Therese:-) (Freddes bror m. sambo)



Ett underbart armband med en berlock i form av ett kors,
fick jag av min älskade man♥. Och av pappa fick jag berlocken med
klackskon, det passade mig tyckte han:-D.



Bla denna underbara picknick korg fylld med en massa godsaker
fick jag av min älskade lilla mamma♥



Denna vackra plantering fick jag av Freddes bror Robert & fru Marita:-D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina presenter!



Och så smarrig tårtan ser ut...MMM!!!



Hoppas helgen fortsatt lika fint. KRAM

2011-05-15 @ 19:28:38
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0