Det är mycket nu...

Det här är ju inte riktigt klokt va lite bloggande det blivit de sista dagarna:-O!!! Men jag har (emellanåt för) många bollar i luften just nu och almanackan börjar fyllas på rätt stadigt för var dag som går. Och det är inte lätt att försöka planera/jobba/ha möten, för framtiden med en liten hemma! Jag försöker just nu ligga steget före, innan mammadagarna är slut, för att få igång en fungerande verksamhet inom Forever. Det går iaf sakta men säkert framåt:-) och lägger jag manken till så kommer det bli hur bra som helst, för roligt det har jag som ni vet:-D.
Till hösten ska Greta skolas in, och då kommer det underlätta en hel del för mig och jag kommer kunna fokusera på ett helt annat sätt på det jag gör! Men det kommer bli lite "slitigt" fram tills dess....Men det måste gå=).

Jag delar inte med mig av mer ikväll, jag behöver all sömn jag kan få just nu! Men jag vill innan jag avslutar iaf tacka för all fin kritik jag fått om Gabriel & belöningssytemet från er läsare! Så himla roligt att se att så många av er gillar det och att det kanske kläckt ideèr hos er med:-D. Kul!

Jag hoppas ni mår fint, trötta kramen från mig:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0