Lite smått & gott....

 
Sommarfina naglar gjorda idag:-). Det var längesedan jag visade bilder
på dom. Blomman på nageln är en riktig, torkad liten blomma som 
bakades i i gelèn, Supersött & sommrigt!



Igår kväll hade Gabriels skola öppet hus. Både jag, Fredde & mormor
åkte dit för att kolla in verksamheten:-). Här fick barnen hjälpas
åt att måla en drake i olika färger.



Såhär kan det se ut härhemma under ett zumba-pass:-D
Gabriel, heter smygfotografen förresten, he,he!! Ni ser att det inte behövs mycket till
plats för att zumba, det funkar ändå! Tyvärr var det över en vecka sedan jag sist
skakade loss, det har ju varit lite mycket sista tiden! Jag hoppas något
pass ska klaras av innan veckans slut?!


Det var lite smått & gott från oss. Nu väntar en dusch, sen hopp i säng. Imorgon väntar återigen ett möte, och jag hoppas på bra beslut:-D

Kram från oss!





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!

Gör du dina naglar i Avesta, vart isf?

jag går till dom i kupolen och blir ständigt missnöjd varje gång :-/

2011-06-26 @ 08:19:51
URL: http://lurvtussa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0