Dagarna som gått...


Helgen (torsdagen) började med storhandling som ni ser:-D.
Denna gång blev det på Lidl, jag är ju annars ett Willys fan. 
Men ibland lär man prova nå annat, och det blev skillnad: I plånboken!
Man får mycket för pengarna där:-)



 
På fredagen tog vi oss ner på stan. Festival i stan:-). Vilket innebär tivoli, knallar, 
karnevalslopp & cruising m.m. Inte mycket att se för en annan, utan det är ju
för barnens skull man tar en tripp. Här premiäråker Gabriel med kusin Julia:-).



 
Greta njöt i fulla drag av all rörelse, musik och karuseller!



 
Tjuv & polis! Julia tyckte det gick hett till så hon nöjde sig med ett 
åk i radiobilarna:-)



 
Lördagen var jag sen iväg på en härlig inspirationsdag för Forevers återförsäljare.
Mycket trevligt:-). Det var verkligen inspirerande!
Söndagen & mors dag spenderades hemma hos bror M m. familj. Underbart trevligt!
God mat, dryck och tårta förstås:). Och av min fina, fina familj fick jag ännu en berlock att hänga på
mitt fina Thomas Sabo armband:






Berlockerna blir fler och fler:-). Älskar detta armband!! Tack till min 
fina familj♥


Jaha, mer än såhär tänkte jag inte bjuda på idag. Jag hoppas ni har överseende med att skrivandet har blivit lite glesare. Men tiden/orken räcker inte till hela tiden till allt tyvärr!

Hoppas ni mår bra, kramen från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0