Morrn, morrn!

God morgon på er!

Vilket underbart väder och fredag och allt:-). Tänkte ordna det sista småfixet idag härhemma inför min hälsokväll imorgon em. Funderar på att bjuda på lite ost, kex & vin för att jämna ut lite med allt det nyttiga som vi ska prova och smaka he,he!! Men vi får se vad det blir.....Det blev inget gynbesök ändå tidigare i veckan då barnvakten blev sjuk så jag fick blåsa av det hela och fick en ny tid tills på måndag istället. Jag fick även ett bra tips av en av er här på bloggen om att man tydligen kan begära att alltid få kvinnor vid gynbesök. Det ska jag kolla upp! För så har det inte låtit när jag frågat?! Jag har alltid fått som svar att man inte kan byta hur som helst, att mannen är väldigt kompetent m.m. Ska ringa om det tänkte jag och kräva en kvinna i fortsättningen.....

Nej nu ska jag skynda vidare till tandläkaren med Greta!
Ha en fin fredag & trevlig helg på er, kramisar från oss♥


 Istället för gynbesök blev det bullbak
härhemma! Vi fick ihop en 80 st.
Mums!


Kommentarer
Postat av: Lena

Klart det går att välja bort manliga gynekologer och tur är väl det :)

Ha en mysig helg nu och pussa barnen från oss 3 <3



Puss & kram

2011-05-06 @ 11:14:02
Postat av: Therese

Går det att välja bort dem alltså? Det visste jag inte! Jag trodde att det var så att man kunde kräva att en kvinna skulle vara närvarande bara. Trevlig helg på er! :).

2011-05-07 @ 21:01:19
URL: http://familjenstenberg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Klart man kan "välja". Man ska inte bli påtvingad en läkare man inte gillar, oavsett avdelning. Man har rättigheter som patient också, få törs dock inte säga ifrån utan tar vad dom får eftersom det är svårt att få kanske en läkartid inom den tidsramen man själv vill.

2011-05-09 @ 00:38:58
URL: http://inan.se
Postat av: Lina

ÅH! Skicka hit några bullar till mitt lilla bullmonster oxå ;D

2011-05-09 @ 10:49:02
URL: http://linastrainingdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0