Ännu en underbar helg är förbi!


Gabriel tappade sin tredje tand och ser så skön ut med sin glugg:-D.
Greta lät sig inte skrämmas av allt ljud i kyrkan på rockkonserten, hon ville naturligtvis fram till scenen:-D
En blivande rockstjärna kanske?

Hej på er!   

Helgen har ju som ni kanske förstår bara rusat förbi med allt kul jag haft! Lördagen bestod av businesspresentationer inom network marketing för Forever och avslutningsvis en hälsokväll som blev mycket lyckad:-). Jag sålde slut på nästan varenda produkt jag hade beställt hem! Och om det är såhär roligt att jobba med något man är genuint intresserad av och samtidigt kunna tjäna pengar inom Forever då kommer jag skratta den mesta av tiden, för så kul har jag just nu iaf:-D. Visst kommer det komma motgångar med såklart, men dom tar vi och löser en i taget när dom kommer. Man måste försöka se möjligheterna ibland och hitta lösningar på problemen och inte "fastna"! Det är ju iaf ett helt annorlunda sätt för mig att jobba på, så då passar det mig bra tror jag, som INTE vill vara som alla andra hela tiden;-DD. Jag avskyr kommentarer som; "Men alla andra gör ju si el. så". Det skiter jag fullständigt i! För det behöver INTE betyda att jag vill göra så eller att det också passar mig! Näää, jag är en envis jäkel som många gånger går mot strömmen bara för att:-).

Gårdagen då? Den bestod av kyrkobesök med barnen där det var ett himla hålligång med ungdomskonsert. Det rockades så jag trodde nästan kyrkotaket skulle lätta! Riktigt duktiga ungdomar måste jag säga:-). Sen såldes det tacos för en ynka 20 lapp för den som ville ha. Klart jag ville det:-)....

Jag satte sen rumpan i bilen och for ut på landet för att avnjuta en superhärlig ridtur igen i solen. Gissa om det var skönt! Fikastopp igen på ängarna med hästarna, Annelie hade packat med både bullar & saft och jag var inte hemma igen förren närmare halv sju på kvällen. Måste även tillägga att min man är toppen, som sköter både ungar, hem och hund galant när jag behöver komma iväg emellanåt eller göra något ifred! Och visst ska det väl vara självklart, men jag kan säga att det inte är lika självklart i alla familjer! Där är det minsann kvinnan som får göra det mesta själv. Men sörrni, så går det inte till härhemma iaf! Vi har ett ruskigt bra samspel jag & min man♥. Såklart även vi kommer i diskussioner emellanåt, men det är bra, för då löser man ju något:-).

Kom nyligen hem från gyn också utan att bli tilldelad en man! Så det tackar jag för:-). Och blir det på tal om en man vid något annat tillfälle då strejkar jag och åker hem:-D.....

Nej, ska fixa lite lunch nu tänkte jag, ha det gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0