Var var vi?.....

Ok, var var jag någonstans?? Dop-Algot tror jag:), det får bli ett inlägg i bilder idag. För mycket att skriva annars:P. Hoppas ni kära läsare är kvar bara:P. Då kör vi......





   
Jättefint dop & Algot fick sin första racerbil av oss:)



Mitt hår har (tro det eller ej:O) fått sig en omgång! Till en början var jag ganska osäker på
vad jag egentligen tyckte, men nu är jag skitnöjd! Tre olika färger/nyanser
har slingats i mitt tidigare superblonda hår och resultatet är
en lite kallare och naturligare färg:).



Vi har firat min älskade kusin Alexandra 30 år!
En helhärlig kväll med restaurangbesök i Sthlm, några glas vin och underbart sällskap!
Tack kära du för en underbar kväll:)

  




Jag har införskaffat mig namnlappar till skol & dagisdax!
Riktigt bra, både påstrykningsbara och som klisterlappar.



Vi har även firat min äldsta bror 40 år! Naturligtvis fick det bli en
grabbig present i form av gocart race mellan männen i släkten:)
Marcilene agerade flaggvakt:P. Snygging!




Min bästa, bästa och underbara väninna (& nagelskulptör) Cicci har blivit mamma!
Lille knox kom efter många om och men ut till världen<3. Bra kämpat!!
Tyvärr kunde jag inte delta under förlossningen som planerat,
då det sket sig rejält med barnvakt:S. Men det löser sig till nästa gång:)



Jag överraskade Marcilene på födelsedagen. Presenten blev:
Modell för en dag! Hon blev superduperglad, linslus som hon är:D. Självklart följde jag med och
posade på några bilder, he, he!!






Ett stort kliv är taget! Greta är inskolad och dagarna rullar fort på
förskolan Våga Vilja:). Det har gått/går jättebra! Hon är en tuff, självsäker
liten dam som vet vad hon vill:).



Det var en del från de sista veckorna. Det ligger på kan jag lova:). Förutom allt detta så fortsätter jag naturligtvis mitt underbart roliga jobb i Forever bla. Dessutom är jag nu även ekonomiansvarig i mannens företag, så jag varvar hälsoprodukter med siffror:). En mycket bra kombo:P.

I veckan är det bla förberedelser för 2-års kalas:O! Tiden har rusat iväg, och liten är inte så liten längre. Underbara lilla hjärta!! Tack för att du finns:). Presenterna står redo, på fredag är det din dag♥!


Kommentarer
Postat av: Lena

Wiho tack för uppdateringen :)

Mycket fina bilder <3

Pussa dem små :)

2011-10-12 @ 08:53:57
Postat av: Linnea

Varför har dom inte samma efternamn? :-)

2011-10-12 @ 11:17:40
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Postat av: Frida Utter Eriksson

Linnea: Jo, för när Gabriel kom till världen så var vi inte gifta, då får barnet mammans namn. När Greta kom så var vi gifta och då får barnet automatiskt pappans namn. Varför det nu är så??? Vi har funderat några gånger på hur vi skall göra, namnändring eller så?? Men jag tror dom ska få bestämma själva när dom är tillräckligt stora vad dom vill heta och i såna fall ändra då:)

2011-10-12 @ 13:36:24
Postat av: Helena

Kul att du är tillbaka! Massa fina bilder, shit va snygg du är! Hårfärgen klär dig verkligen.



Ja, det är helt klart svårt att hinna med bloggandet, dagarna bara springer iväg här med. Dagis, heltidsarbete, hushåll och så vill man ju klämma in lite kvalitetstid med familjen där i mellan. Hoppas lilla Greta får en fin 2 års dag. Inte klokt vad tiden springer iväg. I slutet av månaden fyller min minsting Leon också 2 år.



Kram

Helena

2011-10-12 @ 20:05:18
URL: http://madebyhelena.blogg.se/
Postat av: Maria Rosén

Super fin i den nya hårfärgen passa dig perfekt ju:)fast allt klär väl en skönhet;)he he.Ha det gott/kram

2011-10-17 @ 13:21:54
Postat av: Kusiiin

Tack själv älskade kusin!!

Så glad att ni kunde vara med & fira min dag =D

Pussss <3

2011-10-24 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0